jakie odżywki na poczatek??

Oglądasz wersję archiwalną wątku "jakie odżywki na poczatek??" z forum links.budo.net.pl/

uplinks - 27 Grudzień 2005, 17:42

Witam
Mam pytanie. Od paru tygodni zaczalem cwiczyc na silowni, juz sobie nawet plan ulozylem. I tu kieruje swoje pytanie. Jakie odzywki polecilibyscie mi na poczatek? Zalezaloby mi na zwiekszeniu masy ciala... Prosze o opinie

Gubrin - 27 Grudzień 2005, 17:52

diete.

uplinks - 27 Grudzień 2005, 17:54

A i moze cos o mnie. Zaczalem trenowac na silowni od okolo 2 tygodni, waze 62 kg przy wzroscie 175 cm. Moim pierwszorzednym celem jest zwiekszenie masy. ..

uplinks - 27 Grudzień 2005, 17:55

No ja wiem ze dieta, dieta i jeszcze raz dieta. Ale chodzi mi o diete wspomagana suplemetami;)

nuevo - 27 Grudzień 2005, 19:11

jak nam przedstawisz swoją szczegółową dietę z dokłądnością do grama to pogadamy o suplementach

MiChaŁ_Sz-N - 27 Grudzień 2005, 19:32

Za suplementy sie zabierz tak po 3miechach systematycznych treningow,wtedy bedziesz juz na gazie i suplementy beda dawaly najlepsze efekty

uplinks - 27 Grudzień 2005, 19:45

DIETA
Nie mam mozliwosci realizowac diet tych z programow kulturystycznych bo chodze do szkoly i wlasciwie nie mam czasu na scisle przestrzeganie posilkow,ale ustalilem sobie pare pkt. ktorych mam zamiar przestrzegac...!

1.) 2 gotowane jajka co drugi dzien
2.) banany przed i po treningu
3.) kurczak tak czesto jak to mozliwe
4.) czeste "podjadanie"(chleb zbozowy, ser, wedliny,owoce)
Prosiłbym o skomentowanie tego...

Gubrin - 27 Grudzień 2005, 23:35

Tu nie ma co komentowac :/ Te zalozenia to chyba na zysk masy tluszczowej co ?

Jak chcesz naprawde zyskac masy to wez sie za porzadna diete. Same suple nic ci nie dadza, miesnie musza miec jakis budulec. Wez sie narazie za trening kup sobie jakis kompleks witaminowy i trenuj te 2-3 miechy minimum zanim wezmiesz sie za cokolwiek oprocz zdrowego i zbilansowanego pod twoje potrzeby jedzonka.

Mozesz i owszem cwiczyc bez diety, ale wtedy nie licz na duze, a tym bardziej szybkie efekty. Trening masz chociaz ulozony jakis konkretny czy tez kilka zalozen ?

Aha i podaj swoj wiek i dlaczego szkola ci przeszkadza w diecie ?

Pozdrawiam.

Słoniak - 28 Grudzień 2005, 09:06

Najtrudniejszą sprawą jest wyrobienie należnej normy białka. Dlatego pierwszym i długo jedynym dodatkiem powinna być odżywka białkowa, lub białkowo-węglowodanowa dla chudzielców.

uplinks - 28 Grudzień 2005, 12:04

Plan mam dokladnie ulozony i zweryfikowany przez specjaliste wiec nie ma potrzeby zamieszczac go tutaj.

A co do poprzedniego postu
Mam 18 lat, a szkola przeszkadza mi z tego prostego wzgledu, ze nie mam mozliwosci jedzenie tych "5 i wiecej" posilkow dziennie (to chyba nie wymaga tlumczenia). Dzien zaczynam o 8 i koncze po 15 i tak prawie przez caly tydzien:)

Gubrin - 28 Grudzień 2005, 13:12

Sniadanie w domu, drugie sniadanie w szkole, obiad po szkole, jak wracasz o 15 to raczej nie bedziesz mial problemu ze zjedzeniem dodatkowych 2 posilkow prawda ? Wczesniejsza kolacja i posilek na sen. No ale twoja sprawa :]

Pozdrawiam.

Of10 - 28 Grudzień 2005, 14:10

Cytat: Sniadanie w domu, drugie sniadanie w szkole, obiad po szkole, jak wracasz o 15 to raczej nie bedziesz mial problemu ze zjedzeniem dodatkowych 2 posilkow prawda ? Wczesniejsza kolacja i posilek na sen.

Do tego Mass XXl , L-GLUTAMINE i bedzie ok.

Słoniak - 28 Grudzień 2005, 15:23

Szkoda kasy na glutaminę. To suplement przydatny dla zaawansowanych.

nuevo - 28 Grudzień 2005, 17:34

Tak jak już Gubrin powiedział... wystardczy tylko chcieć. Zrobisz sobie rano dwie kanapki z razowca z kurczakiem i serem, kupisz maślanke owocową, zapakujesz do plecaka i zjesz sobie porządnie w szkole. Możesz też bez przeszkód wpakować do jakiegoś pojemnika ryż z chudym twarogiem i maślanką. Wystarczy że wstaniesz 20 minut wcześniej i sobie poradzisz

Musisz mieć ułożoną dokłądnądiete i dopiero wtedy zastanowić się jakich suplementów potrzebujesz. I tak jak zauważyłsłoniak prawdopodobnie okaże sie że nie udaje ci się wciągnąć ok 2 gramów bialka na kilogram masy ciała i będziesz sobie musiał kupić proteinową odżywkę.

Na inne suplementy póki co szkoda tylko kasy.

Ale tak z ciekawości... Może jednak sie podziel tym swoim planem treningowym?

uplinks - 28 Grudzień 2005, 18:01

A podziele sie

Plan treningowy !
narazie daruje sobie robienie nog i brzucha!

I dzień (klatka piersiowa)

(kolejnosc kolumn) I ćwiczenie IISerie IIIpowtórzenia
Wciskanie sztangi w leżeniu na ławce poziomej (trening piramidalny) 3 8-9
WYCISKANIE SZTANGI W LEŻENIU NA ŁAWCE SKOŚNEJ-GŁOWĄ W GÓRĘ 3 8-9
WYCISKANIE SZTANGI W LEŻENIU NA ŁAWCE NA ŁAWCE SKOŚNEJ GŁOWĄ W DÓŁ 3 8-9
ROZPIĘTKI ZE SZTANGIELKAMI W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ 3 9

II dzień (mięśnie grzbietu i barki)

PODCIĄGANIE SZTANGIELKI W OPADZIE: 3 8-9
Wiosłowanie sztangą w leżeniu na ławeczce poziomej 3 8-9
ŚCIĄGANIE DRĄŻKA 3 8
PRZYCIĄGANIE LINKI WYCIĄGU DOLNEGO W SIADZIE PŁASKIM 3 8
SZRUGSY 3 8 (barki)
UNOSZENIE ODWAŻNIKÓW 3 8 (barki)

III dzień (biceps i triceps)

UGINANIE RAMION ZE SZTANGĄ NA „MODLITEWNIKU” 3 9(piramidka) (biceps)
UGINANIE RAMION ZE SZTANGIELKAMI W SIADZIE NA ŁAWCE SKOŚNEJ 3 8 (biceps)
UGINANIE RAMION ZE SZTANGIELKAMI W STANIU (CHWYT MŁOTKOWY) 3 9 (biceps)
PROSTOWANIE RAMION NA WYCIĄGU W PŁASZCZYŹNE POZIOMEJ STOJĄC 3 9 (triceps)
WYCISKANIE „FRANCUSKIE” SZTANGI W LEŻENIU 3 9 (triceps)

kubas§ - 28 Grudzień 2005, 20:16

co to jest? Cytat: Wiosłowanie sztangą w leżeniu na ławeczce poziomej 3 8-9 i jak to wygląda? wytłumaczcie bo o takim czymś to nie słyszałem

Cytat: UNOSZENIE ODWAŻNIKÓW 3 8 (barki) -hantli

coś mi ta piramida nie podchodzi nie lepiej 4 serie 12-8pow., powinieneś robić klatke z tricepsem; plecy z bicepsem; barki z nogami ja tak robie i jest dobrze
pzdr

jakie czy może jak wkon. ćwiczenia na siłowni żeby...
pierwsze koty za ploty, czyli folderowe poczatki
jakie folderki mają 4 cale ostrza?
jakie super drewno na okładziny noża?
  • indeks 712
  • exxpo sport
  • DRUK KRS Z30
  • odstraszcze goB3ebi
  • www upinanie firan pl
  • Zbiór tematów z for internetowych !! Index